"V-am chemat ca să vă scoatem din statistică, şi ca să vă ajutăm să uitaţi de amara voastră fericire numărată sau mai degrabă de numărul vostru de ordine din acel spaţiu, din acel hău în care aţi pătruns. V-am chemat să vă aducem într-un spaţiu închis, dar unde lucrurile nu se numără, unde nu există comutativitate, şi unde fiecare lucru este ceea ce este, în aşa fel încât oamenilor de aci le-a plăcut să vadă fiinţă şi vrere până şi în lucruri şi pietre, spunând: "Căci şi muntele că-i munte, încă are doruri multe".
V-am chemat ca să vă redeşteptăm dorurile ... "
Primul poem filosofic - Constantin Noica

duminică, 5 iunie 2011

Amintiri din şcoală

Se apropie cu paşi repezi sfârşitul acestui tulburător an şcolar. Vacanţa se îndreaptă spre fiecare cu promisiunea unui început, împodobită cu speranţe şi amintiri. Trecutul prezent mă bântuie şi mă obligă la o retospectivă... Serile de joi, seri în care ne întâlneam să vizionăm filme, întâlnirile cu filosofia, petrecerile în care sărbătoream victoriile sau eşecurile de la olimpiadă, întâmplările şi accidentele vieţii din şcoală, temele de casă şi realizările imortalizate pentru o clipă pe o peliculă fictivă a memoriei, toate acestea îmi înfloresc într-un zâmbet larg în privire.

Astăzi... amintiri de la serile de film.....































2 comentarii:

Cristiana spunea...

frumoase poze, frumoase amintiri! Si in general, frumoase filme!

Iulia Arion spunea...

Chiar așa, frumoase amintiri... O să îmi fie dor... :(

Trimiteți un comentariu