"V-am chemat ca să vă scoatem din statistică, şi ca să vă ajutăm să uitaţi de amara voastră fericire numărată sau mai degrabă de numărul vostru de ordine din acel spaţiu, din acel hău în care aţi pătruns. V-am chemat să vă aducem într-un spaţiu închis, dar unde lucrurile nu se numără, unde nu există comutativitate, şi unde fiecare lucru este ceea ce este, în aşa fel încât oamenilor de aci le-a plăcut să vadă fiinţă şi vrere până şi în lucruri şi pietre, spunând: "Căci şi muntele că-i munte, încă are doruri multe".
V-am chemat ca să vă redeşteptăm dorurile ... "
Primul poem filosofic - Constantin Noica

marți, 7 iunie 2011

La mulți ani filosoafei noastre!

Astăzi, Universul a decis că trebuie să o răsfețe pe filosoafa noastră cea mai dragă, Serafina Oarga, așa că s-a gândit să îi dedice o părticică din eternitate. Exact așa cum bănuiți, astăzi e ziua ei. E o zi specială, la fel ca și persoana sărbătorită. O zi caldă (poate prea caldă), iubitoare, romantică, înțeleaptă... Noi, membri OFZ, ținem să îi urăm un sincer și călduros la mulți ani, multă fericire, sănătate, bucurii alături de cei dragi și putere de muncă! Să nu uităm și de răbdare, pentru că de asta avem noi nevoie când suntem în preajma ei...

Mulțumim pentru tot ceea ce ați făcut pentru noi :). Pentru faptul că ne-ați luat sub aripa dumneavoastră protectoare, că ați încercat să ne oferiți cât mai mult din cunoștințele despre viață, iubire și filosofie. Mulțumim că v-ați petrecut timpul alături de noi, suportându-ne aberațiile și copilăriile, ori mofturile. Am greșit de multe ori, dar împreună am trecut peste și împreună vom continua să intrăm în istorie :). Timpul petrecut alături de dumneavoastră a fost timp prețios, o spun fără nicio ezitare. A fost timp prețios pentru că toți am avut câte ceva de câștigat. Noi am făcut un pas spre maturizare, spre autocunoaștere, spre ceea ce înseamnă viață, iar dumneavoastră ați rămas un copil :).

Amintirile noastre mă fac să zâmbesc de fiecare dată. Cuvintele sunt de prisos acum, noi știm ce am trăit și cum... Nu-mi rămâne decât să mulțumesc Universului (nu, nu ăluia de la chef) că v-a adus în viața mea, a noastră, exact în momentul în care aveam cea mai mare nevoie de asta :). La mulți ani dumneavoastră, și la și mai mulți ani nouă, OFZ, împreună, de acum înainte :). V-am zis, până la 120 de ani, nu am de gând să vă las în pace...

1 comentarii:

Anonim spunea...

M-ai facut să plâng!!!! Multumesc pentru tot!

Trimiteți un comentariu